Umów wizytęprzez Internet!


Wybierz dogodny termin w poniższym kalendarzu i potwierdź rezerwację.

Wczytywanie kalendarza...

Powrót do kalendarza
Rezerwacja wizyty Rezerwacja wizyty telefonicznej Rezerwacja wizyty wideo Łódź
Rezerwacja wizyty Rezerwacja wizyty telefonicznej Rezerwacja wizyty wideo Łódź
Rezerwacja wizyty Rezerwacja wizyty telefonicznej Rezerwacja wizyty wideo Łódź
01 stycznia 0000 godzina 00:00
Łódź, ul. Doktora Seweryna Sterlinga 16/18
Dietetyk: Hanna Kloczkowska
Łódź, ul. Doktora Seweryna Sterlinga 16/18
Dietetyk: Chrystyna Turyk
Łódź, ul. Doktora Seweryna Sterlinga 16/18
Dietetyk: mgr Joanna Kubat
Tutaj wpisz kod który otrzymałeś wiadomością sms.
Wysyłanie

Wysyłanie danych

Zapraszam serdecznie na bezpłatne
konsultacje w moim gabinecie.

W ramach wspólnego spotkania:

  • dokonamy szczegółowej oceny masy i składu ciała
  • przeanalizujemy Twoje potrzeby i wydatki energetyczne
  • ustalimy optymalny zakres badań laboratoryjnych

Proszę o telefon aby umówić konkretną godzinę spotkania.

tel. 575 439 951

tel. 539 179 756

tel. 737 174 301

Zapraszam serdecznie na
konsultację online.

W ramach wspólnego spotkania:

  • dokonamy szczegółowej oceny masy i składu ciała
  • przeanalizujemy Twoje potrzeby i wydatki energetyczne
  • ustalimy optymalny zakres badań laboratoryjnych

Proszę o telefon aby umówić konkretną godzinę rozmowy.

tel. 575 439 951

tel. 539 179 756

tel. 737 174 301

 Hanna Kloczkowska
Hanna Kloczkowska
 Chrystyna Turyk
Chrystyna Turyk
mgr Joanna Kubat
mgr Joanna Kubat
Ukryj kalendarz
12 Sty

Jak dbać o odporność? 5 najważniejszych zasad

Jak dbać o odporność? Poznaj pięć najważniejszych zasad!

‼️Oto pięć najważniejszych zasad:

🤯Ograniczenie stresu - układ odpornościowy, w odpowiedzi na wydzielane hormony napięcia psychicznego aktywuje stan zapalny w organizmie. Zbyt długo utrzymujące się napięcie może prowadzić do osłabienia w przypadku walki z drobnoustrojem. Dlatego też, pamiętaj o relaksie i odpoczynku!

🏃‍♀️Regularne ćwiczenia - niestety, pandemia bardzo ograniczyła nam możliwość uprawiania aktywności fizycznej, dlatego pamiętaj o regularnych spacerach, ćwiczeniach w domu. Wg. badań naukowców, wysiłek o umiarkowanej intensywności najlepiej wzmacnia odporność!

😴Sen - pamiętaj, aby organizm dobrze pracował, musisz dać mu możliwość zregenerowania się! Osoby sypiające mniej niż 6 h na dobę mają wyższe ryzyko rozwoju infekcji wirusowej niż osoby śpiące ponad 7h! Staraj się nie korzystać przed snem z urządzeń elektronicznych - nocna ekspozycja niebieskiego światła wprowadza mózg w stan ciągłej aktywności. Zaburza to wydzielanie melatoniny- hormonu ułatwiającego zaśnięcie oraz regenerację.

🌞Witamina D - ma ona ogromny wpływ na układ odpornościowy, a jej niedobór sprzyja infekcjom. Każda osoba zamieszkująca Polskę, powinna suplementować wit. D w okresie wrzesień- marzec.

🥗ODPOWIEDNIA DIETA - odpowiednio zbilansowana dieta to klucz do dobrej odporności. Dostarczając odpowiednią ilość kalorii i składników mineralnych na pewno pomożemy naszemu organizmowi w tym ciężkim czasie.

Osobiście, zawsze wspomagam się shotem mocy, poniżej składniki i przepis:

✔️kłącze świeżego imbiru

✔️2 cytryny

✔️łyżka miodu

Obierz imbir i zetrzyj go na małych oczkach tarki. Zalej wrzątkiem. Kiedy mieszanka odrobinę ostygnie, dodaj miód i sok z wyciśniętych cytryn.

Oczywiście proporcje są dowolne, modyfikuj je zgodnie z własnymi preferencjami i możliwościami😀

 

Zadbaj o swoją odporność i umów się na wizytę już dziś!

📞500 659 027

✉️iarcabowicz@dobrydietetyk.pl

Twój komentarz